דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חיפוש
חפש ב:
שירות ותמיכה

>> מדריך למערכת ניהול סיסמאות במשרד החינוך

>> לתמיכה טכנית ולפניות בכל נושא אחר באפשרותכם לפתוח בכל עת פנייה מקוונת בפורטל לאחר הזדהות.

מוקדי השירות בשנת הלימודים תשפ"א

מרכז שירות ומידע ארצי 

מענה טלפוני לעובדי הוראה ומענה לפניות מהפורטל, בפרט בנושאי שכר, תנאי העסקה וסיסמאות. פועל בימים א'-ה' בין השעות 17:00-07:30, בטלפון 6552* או 073-3983960. בנושאים אלה ניתן גם לפנות גם בצ'אט בין השעות 17:00-07:30. בחגים ובערבי חג לא יינתן מענה טלפוני.

מוקד סיוע רגשי

מענה רגשי להורים ותלמידים, מנהלים ועובדי הוראה ניתן באמצעות יועצות בימים א'-ה' בין השעות 20:00-08:00 וביום ו' בין השעות 14:00-08:00, בטלפון 6552* שלוחה 5. לאור מצב החירום, המוקד פועל 24 שעות ביממה כולל שבתות וחגים.

מוקד פניות הציבור

מופעל ע"י אגף פניות הציבור ונותן מענה לקהל הרחב בימים א'-ה' בין השעות 15:00-08:00 בטלפון 6552* שלוחה 6.

מוקד למנהלי ולמנהלות בתי ספר וגני ילדים 

מענה למנהלים ולמנהלות, לגננות, לבעלי תפקידים בבית הספר, לרשויות ובעלויות חינוך. פועל בימים א'-ה' בין השעות 18:00-07:30 וביום ו' בין השעות 14:30-8:00, בטלפון 03-6906600.

מוקד 105 - הגנה על ילדים ברשת

מענה חינוכי ורגשי לתלמידים, הורים וצוותי חינוך לכל טווח הפגיעות ברשת שבהן מעורבים ילדים ונוער. המוקד מופעל על ידי שוטרי משטרת ישראל ומפקחות מהשירות הפסיכולוגי ייעוצי, בשיתוף מומחים ממשרד הרווחה, משרד הבריאות והפרקליטות - לחיזוק ולקידום קהילתי. המוקד פועל 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.

השתלטות מרחוק על המחשב שלכם >



לא נמצאו נותני שירות

  • כתובת
    בניין:
    קומה: חדר:
    פקס:
    זמני קבלה
    שעות מענה טלפוני :
    --
    שעות קבלת קהל :
    --