דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חיפוש
חפש ב:
פתיחת פנייה מקוונת

לצורך פתיחת פנייה יש להזדהות באמצעות ההזדהות האחידה של משרד החינוך (שם משתמש וסיסמה). לקבלת שירות בימים א'-ה' בשעות 21:00-17:00 וביום ו' בשעות 13:00-7:30 יש להיכנס לצ'אט משרד החינוך בלשונית שמצד שמאל.

לפנייה מקוונת ניתן לצרף מסמכים כקבצים סרוקים. אם הקובץ אינו ניתן לשליחה מפאת גודלו, היעזרו במדריך להקטנת קבצים. באפשרותכם לעקוב בכל עת אחר הטיפול בפנייתכם ולצפות בריכוז הפניות בלשונית הפניות וההודעות שלי. פנייה מקוונת שהועברה לטיפול המוקד המחוזי תטופל תוך 14 ימים.

אם עליכם להעביר לפקיד כוח אדם בהוראה או לחשב שכר מסמכי השכלה נוספים או מסמכים ממקומות תעסוקה קודמים, כולל שירות צבאי או לאומי, יש שלוש דרכים לעשות זאת: 1) לסרוק ולשלוח מסמכים אלה באמצעות הדוא"ל של מנהל בית הספר. 2) לשלוח בדואר העתק נאמן למקור שעליו חתום מנהל בית הספר, עורך דין או נוטריון. יש לשלוח חתימה מקורית בלבד, לא צילום של החתימה. 3) להגיע למחוז או למטה עם האישורים המקוריים ולאמת אותם מול עובדי כוח אדם של משרד החינוך במחוז או במטה.

תודה שפנית באמצעות הפורטל. פנייתך הועברה להמשך טיפול המוקד המחוזי. משך זמן הטיפול המשוער הינו 14 ימים. בסיום הטיפול תקבל הודעת דוא"ל ומסרון בהתאם לאמצעי הקשר המעודכנים במערכות המשרד.

לצפייה בפניות שלי