דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חיפוש
חפש ב:
פתיחת פנייה מקוונת

פתיחת פנייה מקוונת למוקדי משרד החינוך זמינה עבורכם בכל עת. לצורך פתיחת פנייה יש להזדהות באמצעות ההזדהות האחידה של משרד החינוך (שם משתמש וסיסמה).

    - שאלות ובירורים בנושאים מנהליים ובנושאי פיתוח מקצועי יטופלו על ידי נותני השירות במחוז שאליו אתם משויכים.

   - שאלות בנושאים פדגוגיים יטופלו על ידי המדריכים הארציים בהתאם לתחומי הדעת.

מומלץ לפתוח פנייה מקוונת כתחליף לשליחת המסמכים בפקס, ולצרף את המסמכים הנדרשים כקובץ סרוק. אם הקובץ אינו ניתן לשליחה מפאת גודלו, תוכלו ללמוד כיצד להקטינו במדריך להקטנת קבצים. באפשרותכם לעקוב בכל עת אחר הטיפול בפנייתכם ולצפות בריכוז הפניות בלשונית הפניות וההודעות שלי. פנייה מקוונת שהועברה לטיפול המוקד המחוזי תטופל תוך 14 ימים.

אם עליכם להעביר לפקיד כוח אדם בהוראה או לחשב שכר מסמכי השכלה נוספים או מסמכים ממקומות תעסוקה קודמים, כולל שירות צבאי או לאומי, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה מקוונת של בית הספר בפורטל שער בית ספרי. על המסמכים להישלח עם חותמת נאמן למקור בחתימת הגורם המוסמך ובצירוף חותמת בית הספר. 

תודה שפנית באמצעות הפורטל. פנייתך הועברה להמשך טיפול המוקד המחוזי. משך זמן הטיפול המשוער הינו 14 ימים. בסיום הטיפול תקבל הודעת דוא"ל ומסרון בהתאם לאמצעי הקשר המעודכנים במערכות המשרד.

לצפייה בפניות שלי