דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חיפוש
חפש ב:
קורסי מיקרו-קרדיטציה
מיקרוקרדיטציה

קורסי מיקרו-קרדיטציה מבוססים על מודל חדשני: פיתוח מקצועי מותאם אישית בלמידה מרחוק, בקורסים מקוונים קצרים המתמקדים במיומנויות הוראה או בתוכן ספציפי שניתן ליישום. 

באפשרותכם לבחור מבין יותר מ-70 קורסים במגוון תחומי דעת ותכנים לעובדי הוראה, כולל מגוון קורסים בנושא רפורמת ההכלה וההשתלבות.

ניתן להירשם לקורסים במודל מיקרו-קרדיטציה באמצעות קטלוג הקורסים הארצי, ובו ניתן גם לקבל מידע על הקורסים. לצורך ההרשמה יש לסמן V בנושא מיקרו-קרדיטציה.

יתרונות מודל המיקרו-קרדיטציה 

  • מודל חדשני ללמידה מרחוק (MOOC).

  • הקורסים נלמדים בלמידה עצמית, בכל זמן ובכל מקום.

  • קורסים מקוונים וקצרים בני 10 שעות.

  • הקורסים מתמקדים במיומנויות הוראה או בתוכן ספציפי שניתן ליישם בפרקטיקה.

  • הלומדים בוחרים אילו קורסים ללמוד על פי צרכיהם האישיים המשתנים.

  • קיימים יותר מ-70 קורסים במגוון תחומי דעת ותכני הוראה.

  • ניתן להירשם לקורסים עד חודש מרץ של אותה שנת לימודים, ומיד לאחר אישור ההרשמה ניתן להתחיל ללמוד.

צבירת שעות להכרה לגמול

בכל שנת לימודים ניתן לבחור ללמוד עד 3 יחידות בנות 10 שעות כל אחת לצורך צבירת גמול של 30 שעות. יש לשאוף לסיים את הלמידה של קורס במודל מיקרו-קרדיטציה תוך חצי שנה מתחילת הלמידה, ובכל מקרה יש לסיימו עד סיום שנת הלימודים. אם למדתם בשנת לימודים קורס או שניים במודל זה ולא השלמתם 30 שעות כנדרש להכרה לגמול, ההכרה בשעות שנלמדו תישמר עד להשלמת 30 שעות, עד 3 שנים מלמידת הקורס הראשון. במהלך שנת לימודים אחת יוכרו לכם מקסימום 3 קורסים במודל זה.

מסלול ללא גמול: עובדי הוראה המעוניינים ללמוד את המיומנויות ללא ביצוע מטלות, יכולים ללמוד את פרק הלמידה בלבד, מבלי שהשעות יוכרו לצבירה לגמול.

על מודל המיקרו-קרדיטציה ותהליך הלמידה

פיתוח מקצועי משולב מיקרו-קרדיטציה מאפשר למורה לבנות מסלול למידה אישי המסתמך על צרכים משתנים, ובכך תומך בפרסונליזציה של הפיתוח המקצועי, מחזק את הזיקה בין הנלמד ובין הפרקטיקה, משפר תהליכי למידה והטמעה ומהווה בסיס לשיח פדגוגי בקהילות מקצועיות לומדות. 

במסגרת הלמידה מתחילים בהקניה קצרה של תכנים ומיומנויות (שתיים עד שלוש שעות), ושאר זמן מוקדש ליישום ולפיתוח המיומנות הנלמדת בכיתה ולשיתוף עם עמיתים.

מה אומרים המורים?   

  • 83% מהמורים לא למדו את המיומנות שבה עסק הקורס לפני כן באופן פורמלי.

  • 91% מהמורים העידו כי הלמידה סייעה להם בתכנון הפעילות בכיתה.

  • 97% העריכו שיתמודדו בעתיד טוב יותר עם האתגר שבו עסק הקורס.

קישורים
טפסים
פנייה לקבלת שירות

תודה שפנית באמצעות הפורטל. פנייתך הועברה להמשך טיפול המוקד המחוזי. משך זמן הטיפול המשוער הינו 14 ימים. בסיום הטיפול תקבל הודעת דוא"ל ומסרון בהתאם לאמצעי הקשר המעודכנים במערכות המשרד.

לצפייה בפניות שלי