דלג על פקודות של רצועת הכלים
דלג לתוכן ראשי
חיפוש
חפש ב:
פתיחת פנייה מקוונת

פתיחת פנייה מקוונת למוקדי משרד החינוך זמינה עבורכם בכל עת. לצורך פתיחת פנייה יש להזדהות באמצעות ההזדהות האחידה של משרד החינוך (שם משתמש וסיסמה).

        - שאלות ובירורים בנושאים מנהלתיים ובנושאי פיתוח מקצועי יטופלו על ידי נותני השירות במחוז שאליו אתם משויכים.

        - שאלות בנושאים פדגוגיים יטופלו על ידי המדריכים הארציים בהתאם לתחומי הדעת.

מומלץ לפתוח פנייה מקוונת כתחליף לשליחת המסמכים בפקס, ולצרף את המסמכים הנדרשים כקובץ סרוק. ניתן לעקוב בכל עת אחר הטיפול בפנייתכם ולצפות בריכוז הפניות בלשונית הפניות וההודעות שלי.

פנייה מקוונת שהועברה לטיפול המוקד המחוזי, תטופל תוך 7 ימי עסקים (לא כולל ימי שישי ושבת וחגי ישראל).

לתשומת לבכם, אם עליכם להעביר לפקיד כוח אדם בהוראה או לחשב שכר מסמכי השכלה נוספים או מסמכים ממקומות תעסוקה קודמים, כולל שירות צבאי או לאומי, ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה מקוונת של בית הספר בפורטל שער בית ספרי. על המסמכים להישלח עם חותמת נאמן למקור, בחתימת הגורם המוסמך ובצירוף חותמת בית הספר. 

תודה שפנית באמצעות הפורטל. פנייתך הועברה להמשך טיפול המוקד המחוזי. משך זמן הטיפול המשוער הינו 7 ימי עבודה. בסיום הטיפול תקבל הודעת דוא"ל ומסרון בהתאם לאמצעי הקשר המעודכנים במערכות המשרד.

לצפייה בפניות שלי